12/18/2013

Some random letter i just got this morning.

"...Nah, setelah IPS, ini dia pelajaran yang mmm.. Sebenernya kalau buat orang jawa sih fine-fine aja.  Nah tapi, biasa orang jawa yang nilai akademik bahasa jawa tuh cuma do, re, mi, fa, sol, itu.. Di pelajaran inilah yang paling tersiksa tuh si Alisia Amanda Djailani.. (wkwkwk, sorry sebut merk)

Tiap gurunya ngomong atau bercanda, dan yang lain ketawa, dia cuma bengong liat kanan kiri. Ya mungkin dia mikir 'pada ngetawain apa sih' Disitulah gue sang penyelamat datang, jeng jeng jeng jeng

Gue jadi translator buat tuh anak yang bengong. Eh.. habis di translate -in dianya ngakak, padahal yang lain udah diem.  Ternyata bener, di dunia ini tuh gak ada yang sempurna. Cuma Allah SWT yang sempurna..

Contohnya ya, kancaku ini. Wes ayu, pinter, putih, nduwur, singset, sopo to sing ra gelem karo cah ayu koyo ngono?

Nek aku cah lanang wes tak pacari kok. Nah, tapi yo ngono mau, ra ono sing sempurna. Ayu-ayu tur rada-rada, pinter tur kadang-kadang lola. Koyo putri. Tenan, koncoku iki yo koyo Princess. Nah tur putri nyasar. Aku yo nengdi-nengdi wes koyo bodyguard e dek e.. Lha piye? Nek nengdi-nengdi we dek e mesti dadi pusat perhatian, ngalah ke artis-artis dangdut wes.. Akeh cah lanang sing seneng.. Lha yo aku dadi khawatir to? Nah, yoweslah, otomatis, mboh ket kapan, aku dadi bodyguard e Mbak Atta iki.  Sisan dadi koncone sek kerep dijak ngedan. Ngakak-ngakak bareng, nguyu-nguyu bareng, nangis-nangis bareng. 

Aaa, wes koyo kembar siam.. (wew, amit-amit jadi kembar siam, we are bestfriend :D) Tapilah yo.. Saiki wes pisah sekolah.  Aku sibuk, Alisia sibuk.  Tapi yo sesibuk2 e aku 10x ijek sibuk Alisia.  Nah, mulakna.  Kowe sing semangat yo Al, ojo pantang menyerah. Neng SMP dadi siji, SMA pisah, sesuk kuliah e bareng meneh, 1 tujuan e awak dewe.. bahagia!!! Apapun yang bikin kamu bahagia, aku dukung 100000000000000000000000000000000000000000000000000%

Jangan pernah bilang 'Aku gak bisa'. Kata itu haram buat diucapin. Dosa guedeee buangetngetnget!..."

Oh I love you dear writer.

No comments: